搜尋此網誌

2012年2月17日星期五

與我的莫吉隆斯症玩耍 - 靜電抑或納米裝置的移動?

Playing With My Morgellons (Potent News Blast 2-15-2012)
與我的莫吉隆斯症玩耍(烈性Potent News 2012年2月15日)
2012-02-15

Contrary to what the CDC says, Morgellons is not a delusion. I have personally felt and seen my hair move by itself, I've had strange fibres come out of my skin, I constantly feel like there are bugs crawling over my body. I have witnessed many of my fresh organic vegetables, fruits and meat moving by itself, causing me to have to throw out the majority of the food I've bought. I have had to stop wearing a lot of my clothes because even those seem to be comprised of moving fibres. Some might say the fibres in the video are moving because of static electricity, however I find that very hard to believe.
與疾控中心的說法相反,莫吉隆斯症不是一種幻像。我已親身感受到及看到我的頭髮自己會移動,我已有奇怪的纖維從我的皮膚出來,我一直覺得似有蟲子爬遍我的全身。我已目擊許多新鮮的有機蔬菜、水果和肉類自動移動,促使我要將大部份買回的食品放拋棄。我已要停止穿著我很多的衣服,因為即使是那些看來由移動纖維組成的。也許有人會說,視頻中的纖維移動是因為靜電,但是我覺得很難以置信。


病毒拖曳噴灑和莫吉隆斯症疾病

中情局植入莫吉隆斯症

美疾病預防控制中心發布莫吉隆斯症疾病的研究




美疾病預防控制中心稱莫吉隆斯症的納米蟲為一種錯覺,以保護DARPA

沒有留言: